Miért változtassunk életmódot?

Gyere csináljuk együtt! "Amilyen hatalmas a te képzelő erőd, olyan csodálatos számodra a világ!" Változtasd meg a gondolataidat, megváltozik a világ körülötted!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dale Carnegie könyvének magvas összegzései és idézetei segítenek a hálózatépítésben. 

 

http://www.szponzor.hupont.hu/44/dale-carnegie-idezetek

 

.........................................................

 

Üdvözöllek  a 'Big Al Vezetői Tanfolyam' 1. Leckéjénél.

 

Gratulálok, nagyon jó úton vagy!

 

 

 

Minden hálózati marketinges azt szeretné, hogy erős szervezettel és több vezetővel rendelkezzen csoportjában. Az élet csodálatos lenne. A prémium csekkeket alig bírná el, és a nap 24 órájában kábeltévét nézhetne.

 

Akkor miért ne választanád a rövidebb utat hálózati marketing vállalkozása kiépítésében?

 

 Egy nagy szervezet kialakításának leggyorsabb módja igénybe venni vezetőink segítségét. Saját magunk nem vagyunk képesek egy nagyon nagy hálózati marketing szervezet kiépítésére, amennyiben csak szponzoráljuk a disztribútorokat. Időnk korlátozott, és csak ennek megfelelő számú termékforgalmazót tudunk kiszolgálni, illetve problémáikat megoldani. Még a legjobb termékforgalmazóinknak is szükségük van némi szolgáltatásra és segítségre.

 

Erőfeszítéseink megtöbbszörözésének módja olyan vezetőket nevelni, akik képesek gondoskodni saját csoportjaikról. Egy nagy, erős szervezet kiépítésének egyetlen módja saját magunk megsokszorozása új vezetők kiképzése útján.

 

Tehát, hol is kezdjük?

 

Először is, határozzuk meg a különbséget a hálózati marketing vezető és a termékforgalmazó között.

 

A disztribútorok csak ideiglenesek. Jönnek-mennek vállalkozásunkban. Néha keményen dolgoznak, és csoportokat építenek, máskor esetleg a termék nagybani felhasználójaként folytatják tevékenységüket, vagy akár abba is hagyják azt, és ez rendben is van így. Joguk van a vállalkozásból azt kivenni, amit akarnak.

 

Példaként az alábbiakban bemutatunk néhány olyan dolgot, melyet a termékforgalmazók vállalkozásunktól elvárnak:

 

  * Személyes vásárlásaikkor történő megtakarítás lehetősége.

 

  * Kiskereskedelmi eladások és nyereség elérésének lehetősége. 

 

  * Egy pozitív csoporthoz tartozás érzése.

 

  * Személyes fejlődés lehetősége.

 

  * Néhány gyors csekk a VISA számla kifizetéséhez. 

 

  * Részmunkaidős bevétel gyermeke főiskolai tanulmányaira.

 

  * Az autó részletfizetései.

 

  * Elég pénz az álomnyaraláshoz. 

 

 Mindezek jó okként szolgálnak arra, hogy valakiből disztribútor legyen. Támogatnunk kell, illetve ki kell szolgálnunk termékforgalmazóinkatt e célok elérésében. Mindazonáltal, az az igazság, hogy e támogatásnak és szolgáltatásnak nem szabad időnk 10 vagy 20 %-ánál többet igénybe vennie. Miért?

 

  

 

Mert a termékforgalmazók nem akarnak sok támogatást és nincs is szükségük rá.

 

Vannak termékforgalmazók, akik azt mondják: 

 

  "Kérem, ne hívjon azokkal a lehetőség megbeszélésekkel kapcsolatban, és a tréning találkozók sem érdekelnek. Akkor hívjon, ha az elnök a városban van, vagy a cég új terméket vezet be. Máskülönben hagyjon békén! "

 

Ezzel nincs semmi gond. Csak abban akarunk segítséget nyújtani a termékforgalmazóknak, hogy megkapják a vállalkozástól, amit akarnak. Nem szeretnénk napirendünket rájuk erőltetni. Értékelni fogják, hogy felnőttként tiszteljük őket és hagyjuk, hogy saját céljaikat maguk válasszák ki.

 

De ne feledd, hogy termékforgalmazóid csak ideiglenesen elkötelezettek. Ha az újság rossz cikket jelentet meg cégéről, a forgalmazó elhagyhatja. Ha a központi iroda elfelejti visszahívni a disztribútort, ő megint csak dönthet úgy, hogy nem folytatja munkáját. Esetleg a potenciális ügyfelek kismértékű elutasítása is gyorsan véget vethet a termékforgalmazó karrierjének.

 

 

 

A termékforgalmazók  jönnek-mennek, de nekünk vezetőkre van szükségünk.

 

 

 

Rendben, mindannyian tudjuk, hogy a vezetők fontosabbak a disztribútoroknál. A legtöbb disztribútor átmeneti és ideglegesen elkötelezett a vállalkozás iránt – és ez nem is rossz. Legtöbbünkhöz hasonlóan ők is elveszik, amire szükségük van, aztán folytatják életüket.

 

Ám a vezetők hosszú ideig veled és a vállalkozásodnál maradnak.

 

Szóval, mit választanál inkább – egy vezetőt vagy 100 disztribútort?

 

Ezt könnyű megválaszolni. Egy vezetőt! Mindazonáltal úgy is gondolkodhat, hogy „Igen, egy vezető remek dolog, de 100 disztribútor szép kis prémiumot hozhatna.”

 

Az a gond, hogy azt a 100 termékforgalmazót idővel helyettesítenünk kell majd, és ahelyett, hogy ezt az említett hiányzó bevételt termelnénk meg, a végén teljes munkaidőnket a termékforgalmazók pótlásával töltjük.

 

 

 

Miért nem töltöd a következő néhány napot szervezete elemzésével?

 

 

 

Határozd meg, hány vezetőd van és vállalkozásodra miként hat, ha nagyobb hangsúlyt fektetsz e vezetők kiépítésére és kiképzésére.

 

Tom 'Big Al' Schreiter

 

Nyomán   Mátrai Szilárd 

 

..................................................................

 

 

 

 

 

'Big Al Vezetői Tanfolyam' 2. Leckéje.

 

 

 

Az 1. Leckében megállapítottuk, hogy egy nagy szervezetet vezetők segítségével lehet a legegyszerűbben kiépíteni. A hálózati marketingvezető és a disztribútor közti különbséget is definiáltuk.

 

Ha a vezetőkre összpontosítunk, az megváltoztatja vállalkozásunk felépítésének módját.

 

Nagyon sokszor teszik fel nekem a következő kérdést:

 

"Big Al, mi a sikeres hálózati marketing titka?"

 

Évek óta ugyanazt a gyors, rövid választ adom, ami így szól:

 

"A sikeres hálózati marketinghez vezetőket kell képezni, és sikeressé kell tenni őket"

 

Más szóval, ha viszonteladói partit szervezel azért, hogy bőrápolási termékeket, kedvezményes távolsági telefonhívásokat stb. adj el, az jó, de valószínűleg munka. Ezzel nem tudod kiépíteni azt a többletbevételt hozó vállalkozást, amit szeretnél. Bár ez a tevékenység része vállalkozásodnak, mégsem ez a leggyorsabb út a célod elérése felé, hogy vezető légy.

 

Amennyiben nagy és sikeres downline szervezetet akarsz kiépíteni, másképpen kell gondolkodnod. Nagyon oda kell figyelned, hogy mely tevékenységekre szánsz időt, mert vezető akarsz lenni.

 

 

 

Megmutatom a különbséget.

 

Néhány évvel ezelőtt Angliába utaztam, hogy beindítsak egy alsóvonali szervezetet. Megérkeztem, és egy barátom, John Church, várt a repülőtéren. Mivel Johnnal már kapcsolatban álltam, azonnal elvállalta, hogy disztribútor lesz, bár a részleteket még nem ismerte.

 

Ahogy leszálltam a gépről, John ott várt. Vele volt az első jelöltje, egy Brian nevű férfi. Hát, az időeltolódástól kimerülten tartottam egy szörnyű prezentációt és Brian csatlakozott hozzánk. Nem az én prezentációm miatt. Azért tette, mert John Church barátja volt.

 

A kapcsolatok nagy jelentőséggel bírnak.

 

Aztán John Church és én elindultunk hozzá, hogy aludhassak egy kicsit. Mielőtt megérkeztünk volna John otthonába, csöngött a mobiltelefonja. Új disztribútora, Brian volt az.

 

Brian a következőket mondta:

 

"Van egy kontaktom kb. nyolcórányira, Skóciában, és szeretném, ha el tudnál menni hozzá, hogy beszélj vele. Én most tettem le a telefont és azt mondta, hogy talán érdekli a dolog, talán nem, de meghallgatná ezt az üzleti lehetőséget, ha odamennél találkozni vele. Kétórányival közelebb jönne, ha te levezeted a többi hat órát."

 

John rám nézett és megkérdezte:

 

"Nyolc óra?"

 

Én pedig a következőt válaszoltam:

 

"Mondd meg Brian-nek, hogy nem probléma. Úton vagyunk, csak adja meg a címet."

 

Hát, nem keríthettem sort arra a szundikálásra, amit szerettem volna. Helyette John és én tovább autóztunk Skócia felé. Útközben John így szólt:

 

"Normálisak vagyunk? Hat órát vezetünk valaki miatt, aki lehet, hogy el sem jön!"

 

"Nem gond."– mondtam neki.

 

"Hogy érted, hogy nem gond? Hat óra oda és hat óra vissza, és ez a félig elkötelezett jelölt lehet, hogy el sem jön!" – mondta zihálva John.

 

Elmagyaráztam neki az álláspontomat:

 

"John, nem azért megyünk oda, hogy prezentációt tartsunk. Azért megyünk oda, hogy támogassuk Brian-t. Tudatni akarjuk Brian-nel, hogy mivel vezető akar lenni, mi bármi áron a végsőkig segíteni fogunk neki, amíg vezető nem lesz. Mindegy, hogy a jelölt eljön-e vagy sem. Hat órát autózunk azért, hogy megmutassuk elkötelezettségünket Brian-nek."

 

Ez az az összpontosításbeli különbség, amiről beszélek. Mivel arra fókuszálunk, hogy vezetőt teremtsünk, tevékenységünk is megváltozik. Más feladatokra fogunk koncentrálni és más szemszögből nézzük a helyzeteket, mint más hálózatépítők, mert mi vezetőket nevelünk.

 

 

 

A fenti példa Brian-ről és John-ról egyben érzéseinket is megváltoztatja azzal a kudarccal kapcsolatban, ha valaki nem jön el a találkozóra, vagy sok vendég nem jelenik meg. Kevésbé leszel ideges, és jobban tudsz összpontosítani, mert arra gondolsz, hogy:

 

"Azért veszek részt ezen a megbeszélésen, hogy ezt az embert vezetővé fejlesszem."

 

Ez segít arra fókuszálni, amivel foglalkozunk, mert tudjuk, hogy miért végezzük jelenlegi tevékenységünket. Ez az összpontosítás és értelmezés segít boldogulni üzleti tevékenységünkben és előrehaladást érhetünk el.

 

Mellesleg megjegyzem, John Church is ezt a tevékenységet alkalmazza ahhoz, hogy vezetőket képezzen, és utána elálljon az útjukból.

 

Úgyhogy ha nem hiszed el, hogy működik, hívd fel őt! Az üzenetrögzítője felel majd, mert ő mindig golfozik vagy nyaral.

 

Szóval ezt értem az alatt, amikor azt mondom, változtass azon, amit teszel a vezetők kiépítése érdekében ahelyett, hogy sok-sok olyan tevékenységgel foglalkoznál, melyek csak felemésztik az idődet.

 

A 3. Leckében bemutatok egy példát arra, hogy miért jobb egy vezető, mint 100 disztribútor.

 

Tom ' Big Al ' Schreiter

 

 Mátrai Szilárd

 

 

 

 

 

.......................................................... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Big Al Vezetői Tanfolyam' 3. Leckéje.

 

 

 

Tábornokokon múlik…

 

 

 

Képzeld csak el, hogy van egy saját országod, ahol te vagy diktátor. Meglehetősen jó – saját hadsereged és öt hű tábornokod van. És még van egy 100,000 fős gyalogságod. (Természetesen a tábornokok szimbolizálják a vezetőket, a gyalogság pedig a forgalmazók, abban az esetben, ha nem követed ezt az analógiát.)

 

A következő, ami történik az, hogy egy éjszaka átsettenkedek az ellenséges vonalakon és megtámadom a hadseregedet. Hasznosítom rózsaszín öves karate tudásom, csak vágok, vágok, vágok és leverem az egész gyalogságodat.

 

A következő reggel te felébredsz és már csak öt tábornokod van. A gyalogságod összes tagja hazament a mamájához egy kis részvétért.

 

Most itt a fontos kérdés.

 

Az öt megmaradt tábornokoddal újjá tudnád szervezni a hadseregedet?

 

Természetesen igen. Ebben rejlik a vezetők fontossága. Ha a dolgok rosszra fordulnak és mindenki elhagyja a süllyedő hajót, még mindig újra fel tudod építeni a szervezetedet, ha vannak hű vezetőid.

 

És mi lenne, ha az előbbi ellenkezője történne?

 

Mi lenne, ha átlépném az ellenséges vonalakat és elrabolnám a tábornokaidat? Akkor mi történne? A következő reggel, mikor felkelsz, van egy 100,000 főből álló gyalogságod vezető és irányzék nélkül. Elkezdenek körbe-körbe menetelni, egymásra lőni, belelépnének a latrinába, eltévednének – ez katasztrófa!

 

Így láthatod, „a tábornokok a minden”.

 

Néhány hálózatépítő vezetőket keres. A többi  csak elfoglalt.

 

Ez az a különbség, ami miatt néhány networker csupán néhány évig dolgozik és végül visszavonul. Ezek a hálózatépítők az összes tevékenységük közül a vezetők keresésére fókuszálnak.

 

És a többi networker? Azok, akik csak elfoglaltak? Nos, ők még mindig elfoglaltak.

 

Ha mostanra még mindig nem vagy meggyőződve arról hogy a vezetők keresése fontos… nos, megspórolhatsz magadnak némi időt azzal, hogy nem olvasol tovább.

 

 

 

Oké! Oké! Szerezzünk néhány vezetőt!

 

 

 

Szükségünk van egy lépcsőzetes tervre. Nekem ez könnyű, mert műszaki egyetemen tanultam. Ha nem vagy jártas a műszaki tudományokban, akkor is szükségünk van egy lépcsőzetes terve minden esetre.

 

Például, amikor sétálunk is van egy tervünk. Azt gondoljuk, hogy: "Bal láb, aztán a jobb láb. Bal láb, aztán a jobb láb. stb."

 

 

 

Szóval, vissza a tervhez. Profi tervet fogunk készíteni 3 lépésben. Elsajátítva minden lépést, végül eljutunk a vezetők szervezetéhez.

 

 

 

A lépések az elsajátításhoz:

 

1.      lépés: Fogalmazzuk meg, hogy mi a vezető.

 

2.      lépés: Hogyan találunk vezetőket?

 

3. lépés: Mit tanítsunk a vezetőknek?

 

 

 

Az első lépés nagyon fontos. Mielőtt vezetők után nézünk, nem lenne jó ötlet tudni, hogy milyen egy vezető?

 

 

 

Sokkal könnyebb megtalálni valakit, akiről tudjuk, hogy néz ki.

 

 

 

Egy utóbbi training konferencia beszélgetésen megkérdeztem a csoportot:

 

"Van valakinek valami jó definíciója arra, hogy mit jelent a vezető?"

 

A válaszok:

 

Valaki, aki fokozni akarja a teljesítményt és segít bátorítani másokat.

 

Valaki, aki meggyőződik arról, hogy mindent megtett, amit meg kellett tenni.

 

Valaki, aki tanítható.

 

Valaki, aki jó az emberekhez – jó kommunikátor.

 

Valaki, akinek „jó látása” van.

 

A vezető olyan valaki, aki tanulni akar és sikereket akar elérni.

 

A vezető olyan valaki, aki akcióba lép, ahol a jó teljesítmény elvárt.

 

Ez volt a lista. A többi hívó csendben volt. Nem hiszem, hogy ők valaha gondolkodtak-e ezen a kérdésen. Nem tudom elképzelni, hogyan keresnek vezetőket, ha nem tudhatják, hogy milyen.

 

Mindegyik fenti definíció helyes, de szükségünk van valami hasznosabbra.

 

A 4-es leckében megosztom veled a vezető 3 definícióját.

 

Amikor majd megtudjuk valójában, mit is keresünk, könnyebb lesz.

 

 

 

Tom " Big Al " Schreiter

 

 

 

..........................................................

 

 

 

 

 

..........................................................

 

 

 

!Mi van akkor ha nemet mondanak?

 

 

 

  

 

Mi van akkor, ha nemet  mondanak?
 
Robert Butwin ad most erre választ:
 
"Erre is tudok egy módszert. Íme az elutasítás:
 
- Köszönöm a tájékoztatást( kazettát, cd-t, dvd-t, termékmintát stb.), de nem érdekel a dolog.
 
Válaszom a következő:
 
- Nagyon szívesen Béla! Örülök, hogy szakítottál rá időt. Volna egy  kérésem. A munkámhoz szükségem van ajánlásokra. Kit ismersz aki törekvő, szeretne némi pluszjövedelmet, esetleg a jelenlegi állása kilátástalanná vált, és érdekelné ez a lehetőség?
 
Gondoljuk át a helyzetet lélektani szempontból!
 
Beszélgetőpartnerünk-feltehetően barátunk - az imént mondott nekünk nemet. Senki nem szeret csalódást okozni másoknak, főleg barátoknak nem. Most viszont lehetőséget adtunk az illetőnek, hogy szépítsen a helyzeten. Tíz esetből kilencben az érintettek kapva kapnak az alkalmon, hogy egy-két névvel kisegítsenek bennünket. Ez  feloldja a feszültségüket és úgy érzik , hogy támogattak minket.
 
Tehát mind a ketten jól járunk.
 

 

 

 

Ilyenkor ráteszek egy lapáttal:
 
- Tudod Béla, a hálózatszervezésben igyekeznek meghálálni minden szívességet. Ha megadod egy olyan személy nevét , aki majd belép a hálózatomba, viszonzásul hozok neked egy vacsora utalványt a .... étterembe.
 
Ez 10000 Ft-omba kerül, de csak azt követően, hogy az ajánlás sikerrel járt. Viszont már most csábító ajánlatot tehetek a barátomnak, melynek révén bővíthetem hálózatszervezési ismeretségi körömet, ami komoly eredmény.
 
Emellett lehet, hogy ez az ajánlat arra készteti Bélát, hogy újra átgondolja a dolgot : ha ez az üzlet tényleg ilyen egyszerű , lehet, hogy mégis érdemes? Nem minden "Béla" gondolkozik így, de meglepően sokan vannak!
Ugye, emlékszünk még a törvényre, hogy soha ne csukjuk be magunk mögött az ajtót?Barátunk nemet mondott, azután ellátott bennünket ajánlásokkal. Pompás.

 


 
 Jöhet a következő kérdés:
 
   -   Béla, nem haragszol, ha később még megkereslek? A körülmények mindig változnak. Majd küldök   további tájékoztató anyagot (újságkivágásokat, hírlevél másolatokat, bármit, amihez a hálózat szervezéssel kapcsolatban hozzájutok) és tudatom veled, hogy megy az üzletem.

 


 
Ebbe a legtöbben beleegyeznek, így lehetőségünk van folyamatosan beszámolni sikereinkről. Akit áprilisban még hidegen hagyott a dolog, októbere egészen tűzbe jön , amikor megtudja, rövid idő alatt a nulláról havi pár százezer forintra tornásztuk fel magunkat.
 
Csak dobjunk be hozzá egy szórólapot vagy újság cikket , hozzá tűzve egy rövid üzenetet, miszerint nagyon boldogok és sikeresek vagyunk, imádjuk a dolgot ...másra nincs is szükség.

 

 

 

A siker ragályos .

 

.........................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Robert Smith: 

A passzív jövedelem hatalma

 

Mielőtt felfedeztem a passzív jövedelem erejét, harmincegynéhány évig egy magas képzettséget igénylő iparágban dolgoztam. Sok pénzt kerestem abból, hogy speciális területben váltam szakemberré, de nem jutottam előbbre. Sajnos, ez a helyzet legtöbbünkkel manapság. Az elmúlt 3 évben az volt a fő célom, hogy ezen a helyzeten változtassak.

Amikor 35 évvel ezelőtt elkezdtem dolgozni, jól kerestem; el tudtam látni a családomat, még a tanulmányok folytatása alatt is. Azóta viszont egy kicsit változott a helyzet.  

Tudod, hogy 10 családból 9-ben két kereső emberre van szükség csak ahhoz, hogy a minimális létfenntartásra elég legyen? Nos, ki fogja nevelni gyermekeinket?

A felmérések szerint pl. az amerikaiak 85%-a saját üzletet szeretne.

Minden 5. másodpercben létrejön egy új otthonról végzett vállalkozás. Az észak- amerikaiak 25%-a valamilyen formában végez otthoni vállalkozást, és ez nem kérdéses, amikor egy más lehetőségben gondolkodsz? A nyugati kapitalizmus arra épül, hogy valakinek több bevétele van, mint amennyit kifizet a dolgozóknak. Ez egyszerűen sokunk számára már nem működik.

Ma az átlagfizetés évi $24 000. Ez az utóbbi néhány évben nem változott, viszont a megélhetési költségek 1965 óta majdnem megháromszorozódtak. Az otthonról működtethető vállalkozások átlagban $50 000-t hoznak évente. Nem minden otthonról végezhető vállalkozás hoz ennyit, különösen az elején, de sok még ennél is sokkal többet. Így jutunk az átlaghoz. Az a legjobb ebben, hogy mi döntjük el, a legtöbbet vagy a legkevesebbet keresőkhöz akarunk tartozni.

 

Rajtunk múlik- nem másokon.

Az otthonról működtethető vállalkozásoknak vannak olyan előnyei, ami nincs meg más munkalehetőségekben. Az otthonról végezhető vállalkozások azt az igazi szabadságot adják meg életünkhöz, ami hiányzik legtöbbünk életéből. Az internet valóban egy élethosszig tartó lehetőség. Felosztja a játékmezőt, és mindenki számára lehetővé teszi, hogy a nagy fiúkkal versenyezzen világszerte.  

 Ne ringasd magad abban, hogy gyorsan meg fogsz gazdagodni.

Néhánynak sikerül, de a legtöbbnek nem. Időbe és erőfeszítésbe kerül kiépíteni, ugyan úgy, mint bármely más világméretű projectet, különösen  

az elején. Először kiépítesz egy alapot, és onnan "neveled ki/fel" az egészet, "otthonról".

A nagy fa is egy kis magból fejlődik ki. De az egész fa már ott van a kis magvacskában potenciálisan. Ha képes vagy előre látni a lehetőséget, akkor meg is tudod valósítani. Így kezdődött az én üzletem is, és ezért tudom most ezt leírni.

 

"Minden mag a saját fajtáját termi"

 

 Ahogyan növekszik otthoni üzleted, egyre kevesebb erőfeszítésbe kerül.

 Két kulcs alapelv dióhéjban:

 

1.Senki nem kereshet sokat- vagy semmit sem- a kezdeti munka       befektetése nélkül.

 

2.Passzív jövedelemhez a munka elvégzése után jutsz. Amikor mozifilmet nézel, és tetszik neked, majd  utána beszélsz róla valakinek, te tulajdonképpen eladod a filmet az illető  személynek.

 

   A világon a legjobban megfizetett szakma az eladás! Az eladás egyszerűen annyiból áll, hogy megosztjuk tapasztalatainkat és segítünk az embereknek.

   Mindenki utálja az eladást, pedig majdnem mindenki szeret segíteni a másiknak.

 

 

 

 

A PÉNZKERESÉS 5 MÓDJA...

 

A PÉNZKERESÉSNEK 5 MÓDJA VAN:   

1,MUNKAHELYEN DOLGOZNI.

 

A legtöbben így jutunk keresethez. Ez a pénzkeresés legkönnyebb módja kezdetben, de hosszútávon általában nem ez a legjobb. Évekig dolgozhatsz, hogy egy speciális területen profi légy azért, hogy aztán bármikor lecseréljen a téged alkalmazó cég szeszélye miatt. Munkaadódnak többet kell keresnie rajtad, mint amit neked kifizet.

Ha ma van egy állásod, nagy valószínűséggel 40 órát dolgozol egy héten. Manapság a maximumot hozzák ki belőled a munkaadók, hogy profitot  

termeljenek. Ha  egy átlagos munkahelyen dolgozol, tényleg nagyon kell szeretned a munkádat, mert az időd nagy részét ott töltöd el. 

 

2. SAJÁT VÁLLALKOZÁS:

Adhatsz és vehetsz dolgokat, vagy szolgáltatásokat. Ez a jellegű tevékenység jelentős befektetést igényel. Bérelned vagy vásárolnod kell egy boltot, aztán pénzt kell költened, hogy embereket hozz be a boltba. Az induló vállalkozások 80%-a 10 éven belül tönkremegy.

Még akkor is, ha a vállalkozásod sikeres, nem te leszel a főnök. A vásárlók a te főnökeid. Nagyvállalatot kinöveszteni sok-sok órai munkába és évekbe kerül. Végül már a vállalkozásod birtokol téged. Az előnyei a siker rovására mennek, mert:

        1.    Túl sok a fenntartási költség

        2.    A nagyobb cégek alacsonyabb       árakkal dolgoznak

        3.    Évekbe kerül, amíg profitábilis leszel

        4.    Mások munkájának a profitjától függesz

 Ha nem jelentős tőkével indulsz, csak egészen kicsi az esélyed a sikerre, és végül is ez is egyfajta eladás.

  

3, BEFEKTETÉSEK:

 

 Részvények és kötvények, és más befektetési formák mind bevételi források, de ezek is nagy befektetési tőkét igényelnek.

 Két fő probléma van, amivel szembe kell nézned, hogy tudd élvezni a  sikert:

 

1.         Ahhoz, hogy a pénzed pénzt keressen, nagyon sokkal kell belőle

      rendelkezned, hogy elkezd. Legtöbbünknek ez nem adatott meg.

2.         Nagy a kockázat, ugyanolyan könnyen tudsz pénzt veszíteni      mint nyerni.

 

 4, PASSZÍV JÖVEDELEM:

 

Hatékony és eredményes mód- így keresnek a feltalálók, a szerzők, színészek és a zenészek. Ezt "passzív jövedelemnek" hívják. A jövőbeli jövedelem abból a munkából származik, amit előzőleg már elvégeztél.

 Pld. ilyen a jogdíj, lízing díj, ügynöki jutalék, disztribútori jutalék. Ebben az a legjobb, hogy valami olyanért kapsz sok évig korlátlan jövedelmet, amiért még korábban dolgoztál meg.

  5, OTTHONRÓL MŰKÖDTETHETŐ VÁLLALKOZÁS :

Ez a legjobb megoldást sokunknak. Kevés tőkebefektetéssel jár, és a belőle származó jövedelem még akkor is nő, amikor már az első nagy munkabefektetésnek vége van. Miután megalapoztad az otthoni üzletedet, a kezdetben ráfordított munka gyümölcsét később is korlátlanul élvezed.

Nos melyiket csinálod most?

Melyik tetszene, melyiket csinálnád legszívesebben?

gusztav10@gmail.com

 

 

.................................................................................................................

 

 

 

 

 

Csinálni könnyű, nem csinálni könnyebb!

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 5
Tegnapi: 10
Heti: 15
Havi: 32
Össz.: 558 577

Látogatottság növelés
Oldal: Segítség a hálózatépítésben
Miért változtassunk életmódot? - © 2008 - 2024 - szponzor.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen honlap készítő az Ön számára is használható! A saját honlapok itt: Ingyen honlap!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »